Adresa birou Clui-Napoca 

400030  Str. Vasile Alecsandri nr.4

 

Adresa birou Alba-Iulia      

510077  Blvd. Revolutiei nr.30, Mezanin

 

 

Mobil

+40 0749 021 099 +40 0756 065 849

 

Email general

office@filofisitrandafir.ro

Telefon

+40 0258 833 333

 

Fax

+40 0258 833 339

  • Facebook Clean Grey
  • White Instagram Icon
  • Pinterest Clean Grey

Mercedes-Benz CV Showroom

 

Project info

Client : Casa Auto Sebes

Adress: Calarasi st, Sebes, Alba, Romania

 

Design team

Architecture Office:

Filofi și Trandafir Arhitectură

Architects in charge:

arch. Irina Filofi, arch. Catalin Trandafir

Structural design office: Ultraproiect

eng. Adrian Giurgiu, eng.Ciprian Bodescu, eng.Lakatos Barna

HVAC design office: Instal utilities

eng. Kiss Kristian, eng. Florin Popa, eng.Georgiu Cristian

Photographs: Dacian Groza, Cătalin Trandafir

 

Status: built

Design : 2012

Built: 2013

Area : 211 mp

 

Descriere

 

Amenajarea interioara a spatiului prezentat face parte din proiectul de construire al unui showroom destinat autovehiculelor comerciale Mercedes Benz.

 

Tema de proiectare s-a conturat pe baza restrictiilor impuse de Mercedes Benz, legate de finisaje, paleta de culori, mobilier, dotari si numar de autovehicule expuse.

 

Conceptul a plecat de la ideea realizarii unui spatiu cu valente muzeale, care sa reuseasca estomparea atmosferei de comert, intalnita in showroom-urile auto. Zonele componente au fost distribuite astfel incat sa formeze un traseu cursiv, de documentare, interactiune si vizualizare.

Complementar, am cautat sa inducem vizitatorului o senzatie de perpetua miscare, de parcurs continuu si precis, care sa exprime filozofia brandului.

 

Urmarind conceptul de axialitate propus de concern, clientul este intampinat de elementul dominant al interiorului, un brand-wall tridimensional. Acest obiect poarta sigla brandului si imprima vizitatorului perceptia de nucleu, in jurul caruia se desfasoara traseul simbolic. Partile constituente ale parcursului sunt amplasate in functie de accesuri (pietonal si auto), context exterior si relatia pe care o au cu acestea, marcand etape in relatia vizitatorului cu produsul.